Міський центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю

     

Директор:                               Крайнік Роман Миколайович 

Адреса:                                  вул. Погранична 13
                                               вул. Новобудівна 1/1
                                               вул. 12 Поздовжня 50 а

Телефони:                              47-59-35  (вул. Погранична , 13)  

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Режим роботи:                       з 8-30 до 16-30 години

                    

28 липня 2022 року сесія Миколаївської міської ради прийняла рішення №13/9 «Про реорганізацію шляхом злиття міського центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональним обмеженням та міського центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю» та створити Комунальну установу «Міський центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю» та затвердила його положення.

Центр забезпечує:

- виконання норм і положень, визначених Конвенцією ООН про права дітей та осіб з інвалідністю (далі–Осіб), Законами України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» та іншими законодавчими актами щодо забезпечення прав Осіб на реабілітацію (абілітацію) з метою їхньої подальшої інтеграції у суспільство;

- створення умов для зменшення та подолання фізичних, психічних, інтелектуальних та сенсорних порушень, запобігання таким порушенням, коригування порушень розвитку, формування та розвиток основних соціальних і побутових навичок Осіб;

- створення умов для запобігання та недопущення дискримінації Осіб, зокрема шляхом забезпечення розумного пристосування;

- проведення (надання) комплексу заходів (послуг) з ранньої, соціальної, фізичної, медичної, психолого-педагогічної реабілітації, професійної орієнтації та трудової реабілітації відповідно до потреб Осіб. Реабілітаційні заходи проводяться виключно на підставі індивідуальних планів реабілітації, складених, зокрема, з метою реалізації індивідуальних програм реабілітації, із залученням до участі в цьому процесі батьків або законних представників;

- розвиток навичок автономного проживання Осіб в суспільстві з необхідною підтримкою, формування стереотипів безпечної поведінки, опанування навичок захисту власних прав, інтересів і позитивного сприйняття себе та оточуючих;

- підготовку батьків або законних представників Осіб до продовження (в разі потреби) реабілітаційних заходів поза межами Центру;

- проведення заходів (надання послуг), зокрема з професійної орієнтації, визначення можливостей Осіб для подальшого професійного навчання, майбутньої трудової діяльності та, за можливістю, проведення заходів з опанування Особами трудових навичок, визначення їхніх можливостей;

- оперативне коригування (в разі потреби) індивідуальних планів реабілітації Осіб у частині зміни обсягів, строків і черговості проведення реабілітаційних заходів;

- співпрацю з реабілітаційними, освітніми, медичними, науковими підприємствами, установами, організаціями та громадськими об’єднаннями.

Центр в разі потреби та в межах фінансових можливостей забезпечує на безоплатній основі транспортним обслуговуванням (в межах адміністративно-територіальної одиниці, на якій він розташований) Осіб, які проходять реабілітацію у Центрі (зокрема перевезення від транспортних вузлів до місця розташування Центру та в зворотному напрямку, місць проведення реабілітаційних та культурно-масових заходів, тощо).

Центр, в межах фінансових можливостей, забезпечує на безоплатній основі харчуванням Осіб, які проходять реабілітацію у Центрі.

З Особами працюють кваліфіковані спеціалісти, які мають вищу педагогічну освіту та посвідчення про курсову перепідготовку в Державній реабілітаційній установі «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія».

У нашому Центрі надаються такі послуги:

 

Індивідуальні заняття з корекції мовних порушень з вчителем-логопедом та дефектологом

Вся логопедична робота направлена на поетапну корекцію мовленнєвих  вад:

1. Розвиток слухового сприймання, слухової уваги, слухової пам’яті.

2. Розвиток ручної моторики: вправи на статичне відтворення положення пальців рук; вправи на координацію і динамічну організацію рухів.

3. Розвиток мовної моторики: розвиток рухів м’язів обличчя, губ.

4. Розвиток артикуляційних рухів: вправи для розвитку рухів язика, губ, щік.

5. Розвиток мовленнєвого дихання.

         

 

ПСИХОЛОГІЧНА корекція та діагностика 

Проведення психологічної діагностики особистості дитини  з інвалідністю або дитини групи ризику, визначення та використання форм, методів, 

   

  засобів, процедур та термінів психологічної корекції,

  консультування тощо;

- навчання прийомам та методам саморегуляції,

  формування позитивної мотивації щодо ігрової діяльності,

  навчанню необхідним умінням та навичкам;

- проведення індивідуальної психокорекційної роботи;                                         

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ З СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ АДАПТАЦІЇ З ВЧИТЕЛЕМ-РЕАБІЛІТОЛОГОМ ТА ВИХОВАТЕЛЕМ:

    

 

  • ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ ІЗ МУЗИЧНИМ КЕРІВНИКОМ 

 

Музичний розвиток сприяє естетичному вихованню дітей,

формуванню зацікавленості музикою, танцем ,піснею,

розвитку музичних і вокальних здібностей, художнього смаку,

що дає можливість правильно і повноцінно сприймати красу мистецтва.

 




 
МЕДИЧНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ЛІКУВАЛЬНИЙ МАСАЖ

     Проведення медичного огляду та тестування на основі об’єктивного обстеження, оцінки фізичного, психомоторного розвитку та стану здоров’я;

 - здійснення постійного нагляду та контролю за фізичним, соматичним та психічним станом дітей та дітей групи ризику;

- організація та контроль за виконанням санітарно-гігієнічних, протиепідемічних та профілактичних заходів, здійснення санітарно-просвітницької роботи;

   - консультування батьків з питань організації    оздоровчих заходів, профілактики захворювань.

 Медичне спостереження – це комплекс профілактичних заходів, спрямованих на забезпечення санітарно-гігієнічного та проти-епідеміологічного режиму, надання при необхідності, першої медичної допомоги. 

У Центрі проводиться сиглентно-киснева терапія, яка підвищує захисні сили імунної системи організму дітей з інвалідністю.

 

  • ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ З ЛФК

 

Застосування фізичних вправ та тренажерів у процесі відновлення здоров’я дитини сприяють зміцненню м’язів, розвитку координації рухів та рівноваги


 У Центрі проводяться:

-індивідуальні корекційні заняття з спеціалістами;

-заняття для розвитку творчих здібностей та покращення емоційного стану з сенсорної інтеграції, музикотерапії, арт-терапії  тощо;

-психологічні консультації та різноманітні тренінги;

-лікувальна фізкультура, оздоровчий масаж, медичне спостереження;

Зарахування до Центру проводиться за рішенням приймальної комісії після консультування з батьками (опікунами) дитини та особи з інвалідністю та проведення відповідного тестування дитини  та особи з інвалідністю.  

Для проведення реабілітаційних заходів, у Центрі створені умови: працює  вертикально-підіймальна платформа, яка полегшує підіймання та опускання дітей та осіб церебральним паралічем на другий поверх , сприятливі умови для освоєння предметно-просторового оточення  

  

Центр працює відповідно до Положення

Положення про Міський центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю

 

 

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація