Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району

Начальник управління - Мунтян Інна Миколаївна
Контактний телефон 40 91 28  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Юридична адреса : 54008, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 9/2 

Телефони: 
(0512) 40-91-28  –  (тел.- факс) - начальник управління.
(093) 642-09-25  –  відділ державних допомог та послуг (інформатор).
(0512) 40-94-66  –  відділ з питань ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян:
                            –  з питань ветеранів війни  –  (050) 634-42-07;
                            –  з питань внутрішньо переміщених осіб  –  (050) 580-56-22.
(0512) 40-92-25  –   відділ по роботі з особами з інвалідністю.
(0512) 40-92-17  –  сектор автоматизованої обробки інформації.
(0512) 40-91-56  –  інформатор-координатор відділу соціальних допомог та послуг (093) 642-09-25 .

Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)
Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00

Структура управління
 До складу  управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району входять:
 -  адміністративний персонал  
 -  відділ соціальних допомог та послуг
 -  сектор автоматизованої обробки інформації
 -  відділ з питань  ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян
 -  відділ по роботі з особами з інвалідністю    
 -  сектор соціального супроводу

Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району з метою покладених на нього завдань:
 -  призначає державну допомогу сім’ям з дітьми, а саме: допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами, допомогу при народженні дитини, допомогу на дітей одиноким матерям, допомогу при усиновленні, допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
 -  призначає  державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
 -  призначає державну допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам;
 -  призначає щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
 -  призначає допомогу на догляд одинокій особі, яка досягла 80-річного віку;
 -  призначає державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
 -  призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та особам з інвалідністю;
 -  призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
 -  здійснює прийом документів від осіб, які мають право на пільги на житлово-комунальні послуги та житлові субсидії відповідно до чинного законодавства, забезпечує їх передачу до органів Пенсійного фонду України;
 -  призначає компенсацїі на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
 -  веде облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення бойових дій, видає їм відповідні довідки;
 -  видає посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
 -  здійснює  в установленому порядку виплату особам з інвалідністю компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування;
 -  забезпечує санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю, ветеранів війни та інші категорії;
 -  здійснює в установленому  чинним законодавством порядку виплати грошової  компенсації  за невикористане санаторне-курортне  лікування  інвалідам війни та іншим категоріям;
 -  приймає заяви від окремих категорій населення на забезпечення засобами реабілітації (виплату компенсації), веде Централізований банк даних з проблем інвалідності;
 -  проведення обстеження сім’ї для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та догляду за нею.
 -  проведення обстежень матеріально-побутових умов домогосподарства \ фактичного місця прожівання різних категорій населення, таких як:
    ~  особи для призначення житлової субсидії, якщо в житловому приміщенні є кілька розділених особових рахунків, або за однією адресою є декілька житлових приміщень з розділеними особовими рахунками;
    ~  особи, у разі коли у складі домогосподарства, яке звертається за призначенням житлової субсидії, кількість фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства з меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих у житловому приміщені;
    ~  особи для підтвердження факту спільного проживання з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу та догляду за нею;
    ~  особи для підтвердження фактичного місця проживання пільговика з метою включення інформації в Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги.


Електронний кабінет особи з інвалідністю
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ БЕЗ ЧЕРГ ТА ЗАЙВИХ ВИТРАТ

          Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів для забезпечення допоміжними засобами реабілітації (далі - ДЗР) онлайн.

         Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:

  • доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);
  • особам, зареєстрованим в ЦБІ, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ДЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП;
  • особам, які відсутні в ЦБІ, можливість подачі заяви на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
  • можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ДЗР та пакету документів;
  • доступ до інтерактивного каталогу ДЗР з розширеними фільтрами, виробників ДЗР, надавачів соціальних послуг;
  • можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
  • проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг.

           Первинна реєстрація в електронному  кабінеті особи з інвалідністю
        Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ), Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ»:

           Після реєстрації в ЦБІ процедура реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена.

          Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету Вам необхідно виконати наступне:
           Якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП) Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету.

Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:

  • зайти головну сторінку Електронного кабінету в мережі Інтернет та обрати пункт меню «Реєстрація»;
  • заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу.

При реєстрації за КЕП, Вам необхідно:

  • заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП);
  • натиснути кнопку «Зареєструватися»

          За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

          Доступ до електронних  послуг  Електронного  кабінету ЦБІ надається  після  авторизації – кнопка «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету.

Також в приміщенні  управління  Ви зможете отримати детальну інструкцію та за допомогою спеціалістів навчитися користуватися електронним кабінетом. Для цього необхідно звернутися до каб. 15. 


Станом на 01.10.2024 року на обліку в управлінні перебувають:

- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС I категорії – 60 осіб;

- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС II категорії – 232 особи;

- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС  III категорії – 123 особи;

- вдови громадян, померлих внаслідок аварії на ЧАЕС – 19 осіб;

- діти, потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС – 92 особи.

       Згідно бази автоматизованої системи обробки пенсійної документації станом на 01.10.2024 року на обліку в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району перебувають та отримують:

- допомогу по вагітності та пологам – 18 осіб;

- допомогу при народженні дитини – 1475 осіб;

- допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 94 особи;

- допомогу на дітей одиноким матерям – 182 особи;

- тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 42 особи;

- допомогу при усиновленні дитини – 6 осіб;

- державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 585 осіб;

- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги – 164 особи;

- державну соціальну допомогу дітям-сиротам та прийомним батькам – 11 осіб;

- державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства – 700 осіб; 

- державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю – 614 осіб;

- державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 730 осіб.                                                                                                                                                                       

Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Постанова КМУ від 18 квітня 2018 р. № 280 "Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України"

Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб"

Інформація щодо черговості дітей з інвалідністю відповідно до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 8 квітня 2020р. № 320 «Про затвердження Порядку здійснення реабілітації дітей з інвалідністю, які потребують супровід» станом на 15.03.2022 року 

Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 309 станом на 15.09.2024р.

Реабілітація дітей з інвалідністю 

До уваги  дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які перебувають на квартирному обліку в м. Миколаєві

Як отримати одноразову компенсацію постраждалим від вибухонебезпечних предметів

Постанова КМУ № 859. Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі

 

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація