Начальник управління - Мунтян Інна Миколаївна
Контактний телефон 40 91 28
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Юридична адреса : 54008, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 9/2
Телефони:
(0512) 40-91-28 – (тел.- факс) - начальник управління.
(093) 642-09-25 – відділ державних допомог та послуг (інформатор).
(0512) 40-94-66 – відділ з питань ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян:
– з питань ветеранів війни – (050) 634-42-07;
– з питань внутрішньо переміщених осіб – (050) 580-56-22.
(0512) 40-92-25 – відділ по роботі з особами з інвалідністю.
(0512) 40-92-17 – сектор автоматизованої обробки інформації.
(0512) 40-91-56 – інформатор-координатор відділу соціальних допомог та послуг (093) 642-09-25 .
Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)
Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00
Структура управління
До складу управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району входять:
- адміністративний персонал
- відділ соціальних допомог та послуг
- сектор автоматизованої обробки інформації
- відділ з питань ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян
- відділ по роботі з особами з інвалідністю
- сектор соціального супроводу
Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району з метою покладених на нього завдань:
- призначає державну допомогу сім’ям з дітьми, а саме: допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами, допомогу при народженні дитини, допомогу на дітей одиноким матерям, допомогу при усиновленні, допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- призначає державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
- призначає державну допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам;
- призначає щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
- призначає допомогу на догляд одинокій особі, яка досягла 80-річного віку;
- призначає державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та особам з інвалідністю;
- призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- здійснює прийом документів від осіб, які мають право на пільги на житлово-комунальні послуги та житлові субсидії відповідно до чинного законодавства, забезпечує їх передачу до органів Пенсійного фонду України;
- призначає компенсацїі на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- веде облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення бойових дій, видає їм відповідні довідки;
- видає посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- здійснює в установленому порядку виплату особам з інвалідністю компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування;
- забезпечує санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю, ветеранів війни та інші категорії;
- здійснює в установленому чинним законодавством порядку виплати грошової компенсації за невикористане санаторне-курортне лікування інвалідам війни та іншим категоріям;
- приймає заяви від окремих категорій населення на забезпечення засобами реабілітації (виплату компенсації), веде Централізований банк даних з проблем інвалідності;
- проведення обстеження сім’ї для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та догляду за нею.
- проведення обстежень матеріально-побутових умов домогосподарства \ фактичного місця прожівання різних категорій населення, таких як:
~ особи для призначення житлової субсидії, якщо в житловому приміщенні є кілька розділених особових рахунків, або за однією адресою є декілька житлових приміщень з розділеними особовими рахунками;
~ особи, у разі коли у складі домогосподарства, яке звертається за призначенням житлової субсидії, кількість фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства з меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих у житловому приміщені;
~ особи для підтвердження факту спільного проживання з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу та догляду за нею;
~ особи для підтвердження фактичного місця проживання пільговика з метою включення інформації в Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги.
Електронний кабінет особи з інвалідністю
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ БЕЗ ЧЕРГ ТА ЗАЙВИХ ВИТРАТ
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів для забезпечення допоміжними засобами реабілітації (далі - ДЗР) онлайн.
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:
Первинна реєстрація в електронному кабінеті особи з інвалідністю
Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ), Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ»:
Після реєстрації в ЦБІ процедура реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена.
Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету Вам необхідно виконати наступне:
Якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП) Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету.
Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:
При реєстрації за КЕП, Вам необхідно:
За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.
Доступ до електронних послуг Електронного кабінету ЦБІ надається після авторизації – кнопка «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету.
Також в приміщенні управління Ви зможете отримати детальну інструкцію та за допомогою спеціалістів навчитися користуватися електронним кабінетом. Для цього необхідно звернутися до каб. 15.
Станом на 01.10.2024 року на обліку в управлінні перебувають:
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС I категорії – 60 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС II категорії – 232 особи;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС III категорії – 123 особи;
- вдови громадян, померлих внаслідок аварії на ЧАЕС – 19 осіб;
- діти, потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС – 92 особи.
Згідно бази автоматизованої системи обробки пенсійної документації станом на 01.10.2024 року на обліку в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району перебувають та отримують:
- допомогу по вагітності та пологам – 18 осіб;
- допомогу при народженні дитини – 1475 осіб;
- допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 94 особи;
- допомогу на дітей одиноким матерям – 182 особи;
- тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 42 особи;
- допомогу при усиновленні дитини – 6 осіб;
- державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 585 осіб;
- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги – 164 особи;
- державну соціальну допомогу дітям-сиротам та прийомним батькам – 11 осіб;
- державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства – 700 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю – 614 осіб;
- державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 730 осіб.
Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб"
Реабілітація дітей з інвалідністю
Як отримати одноразову компенсацію постраждалим від вибухонебезпечних предметів