Начальник управління - Мунтян Інна Миколаївна
Контактний телефон 40 91 28
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Юридична адреса : 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 9/2
Телефони:
(0512) 40-91-28 - (тел.- факс) - начальник управління.
(0512) 40-92-17 – відділ соціальних допомог та послуг
(0512) 40-94-66 – відділ з питань ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян
(0512) 40-92-25 – відділ по роботі з особами з інвалідністю
(0512) 40-92-17 – сектор автоматизованої обробки інформації
(0512) 40-91-56 – інформатор-координатор відділу соціальних допомог та послуг (093) 642-09-25
Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)
Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00
Структура управління
До складу управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району входять:
- адміністративний персонал
- відділ соціальних виплат
- сектор автоматизованої обробки та контролю за призначенням соціальних виплат
- відділ персоніфікованого обліку та фінансування пільг
- відділ по роботі з особами з інвалідністю
Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району з метою покладених на нього завдань:
- призначає державну допомогу сім’ям з дітьми, а саме: допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами, допомогу при народженні дитини, допомогу на дітей одиноким матерям, допомогу при усиновленні, допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- призначає державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
- призначає щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
- надає компенсацію на догляд за інвалідом І групи або за особами, які
досягли 80-річного віку;
- призначає державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;
- призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам;
- призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
-.забезпечує призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- надає населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги;
- призначає компенсацїі на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- веде облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитеристичної операції, видає їм відповідні довідки;
- призначає осібам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитеристичної операції, щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- веде Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Збирає, обробляє, систематизує та зберігає інформацію про осіб, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства;
- видає посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону України про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- здійснює в установленому порядку виплату інвалідам компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування;
- забезпечує санаторно-курортними путівками інвалідів, ветеранів війни та інші категорії;
- здійснює в установленому чинним законодавством порядку виплати грошової компенсації за невикористане санаторне-курортне лікування інвалідам війни та іншим категоріям;
- розглядає звернення інвалідів та непрацюючих малозабезпечених осіб щодо надання одноразової матеріальної допомоги;
- забезпечує окрему категорію населення технічними засобами реабілітації, формує відповідні державні замовлення, веде Централізований банк даних з проблем інвалідності.
Заява та декларація для призначення субсидії можуть бути надіслані в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису.
Надіслати заяву та декларацію можна через сайт Міністерства соціальної політики України www.subsidii.mlsp.gov.ua
У разі отримання міськими органами соціального захисту населення надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк.
У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.
Сподіваємось, що така форма надання заяви та декларації для оформлення субсидій, стане в нагоді мешканцям Миколаєва.
Станом на 01.12.2023 року на обліку в управлінні перебувають:
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС I категорії - 59 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС II категорії - 237 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС III категорії - 123 особи;
- вдови громадян, померлих внаслідок аварії на ЧАЕС - 19 осіб;
- діти, потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС - 100 особи;
Згідно бази автоматизованої системи обробки пенсійної документації станом на 01.12.2023 року на обліку в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району перебувають та отримують:
- допомогу по вагітності та пологам - 20 особи;
- допомогу при народженні дитини – 1747 особи;
- допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням –110 осіб;
- допомогу на дітей одиноким матерям –280 осіб;
- тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 45 особа;
- допомогу при усиновленні дитини - 7 осіб;
- державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям - 745 особи;
- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги - 156 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям-сиротам та прийомним батькам - 13 осіб;
- компенсацію по догляду за особою з інвалідністю І групи або особою похилого віку, яка досягла 80-річного віку – 49 особи;
- державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства - 698 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю – 599 особа;
- державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю - 766 осіб.
З питань прийому документів для оформлення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – Безрук Оксана Леонідівна, завідувач сектору прийняття заяв відділу соціальних виплат, тел. 40 91 56
З питання взяття на облік ВПО – Топча Оксана Леонідівна, головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг, тел. 40 94 66
Для переоформлення субсидії на наступний період громадяни мають подати оновлену заяву та декларацію.
Нова форма Заяви про призначення субсидії з 01.05.2021 року
Зразок заповнення Заяви про призначення субсидії з 01.05.2021 року
Нова форма Декларації про призначення субсидії з 01.05.2021 року
Зразок заповнення Декларації про призначення субсидії з 01.05.2021 року
Уряд спрощує механізми надання послуг ВПО за допомогою мобільного застосунку Дія
Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб"
Призначення соціальної допомоги на догляд, одиноким особам, яким виповнилося 80 та більше років
Пільги на житлово-комунальні послуги
Реабілітація дітей з інвалідністю
Забезпечення новонародженної дитини одноразовою натуральною допомогою “пакунок малюка”
Державна допомога сім'ям з дітьми
До уваги одержувачів послуги з догляду за дитиною до 3-х років "Муніціпальна няня"