Управління соціальних виплат і компенсацій Інгульського району

Начальник управління - Башкатова Людмила Сергіївна

Юридична адреса : 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 26

Телефони:

Начальник УСВК

58-61-27, 58-61-26,

(099)323 80 46

Приймальня

58-61-26

Начальник відділу по роботі з особами з інвалідністю

58-61-23

Спеціалісти відділу по роботі з особами з інвалідністю

58-61-22

Начальник відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг

58-61-69

Спеціалісти відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг

58-61-18, 58-61-17

Начальник відділу соціальних виплат

58-61-19

Завідувач сектору прийняття рішень

58-61-16

Спеціалісти сектору:

58-61-15, 58-61-14

Завідувач сектору прийому заяв

58-61-20

Спеціалісти сектору:

58-61-13

Інформатор

58-61-21

Завідувач сектору автомат. обробки

 58-61-25

Спеціалісти сектору:

58-61-24

Рада ветеранів, спілка інвалідів

58-61-12

Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)

Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00

            

В межах своєї компетенції управління соціальних виплат і компенсацій Інгульського району здійснює такі функції:

- забезпечує призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого побутового палива;
- правильно та своєчасно призначає соціальні допомоги, які встановлені законодавством;
- призначає державну допомогу сім'ям з дітьми;
- призначає державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям;
- призначає допомогу на догляд за особами з інвалідністю І та ІІ групи внаслідок психічного захворювання;
- надає компенсації на догляд за особами з інвалідністю І групи або за особами, які досягли 80-річного віку, та компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;
- призначає державну соціальну допомогу особами з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та особам з інвалідністю;
- призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- бере на облік одержувачів державних допомог як платників страхових внесків до Пенсійного Фонду України;
- призначає компенсації на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- веде Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Збирає, оброблює, систематизує та зберігає інформацію про осіб, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства;
- здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати інвалідам на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля, транспортне обслуговування інвалідів, а також вартості санаторно-курортного лікування;
- забезпечує санаторними путівками інвалідів, ветеранів війни та інших категорій громадян в установленому порядку;
- видає посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- забезпечує надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам;
- забезпечує окрему категорію населення технічними засобами реабілітації, формує відповідні державні замовлення, веде Централізований банк даних з проблем особам з інвалідністю;
- сприяє працевлаштуванню та професійній реабілітації особам з інвалідністю;
- проводить інвентаризацію особових справ осіб, які одержують допомогу, в установленому законодавством порядку;
- підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління в складі єдиної інформаційної мережі системи Міністерства соціальної політики, а також єдине комп'ютерне і телекомунікаційне середовище;
- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій району з питань, що належать до компетенції управління;
- інформує населення через засоби масової інформації з питань соціальних виплат і компенсацій;
- сприяє забезпеченню особам з інвалідністю у встановленому порядку спеціальним автотранспортом.

Станом на 01.10.2021р.

В управлінні соціальних виплат і компенсацій Інгульського району перебувають на обліку:

1. Пенсіонери –35471 чол.
2. Ветеранів війни – 2333 чол., в тому числі:
 - осіб з інвалідністю внаслідок війни –141 чол.
 - учасників бойових дій – 1598  чол.

- постраждалий уч. Революції Гідності – 1 чол.
- учасників війни –593 чол.
3.Членів сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій і учасників війни, визнаних за життя особами з інвалідністю – 581 чол.
4. Визволителів Миколаївської області - 0 чол.
5. Осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій Другої Світової війни – 22 чол.

6.Осіб з  інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій в Афганістані – 36 чол.

7.Учасників бойових дій в Афганістані, які стали особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання -  9 чол.
8. Сімей загиблих в Афганістані -  3 чол. та сімей померлих в Афганістані –15 чол.
9. Осіб з інвалідністю –  5909 чол.
 в тому числі:
- дітей з інвалідністю – 558 чол.
10. Постраждалих від аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції ( ЧАЕС ):
- 1 категорії – 47 чол.
- 2 категорії –307 чол.
- 3 категорії – 152 чол.
- дітей, які потерпіли від наслідків аварії на ЧАЕС – 110 чол.
- дружин померлих громадян внаслідок аварії на ЧАЕС –31чол.
11. Ветеранів праці – 11796 чол.
12. Повні кавалери ордена Трудової Слави - 3 чол.
13. Багатодітних сімей – 270
14. Дітей з багатодітних сімей (старше 6 років)-  448 чол.
15. Одиноких матерів –  210 чол.
16. Дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою –115 сімей.

Як оформити субсидію через Інтернет

Заява та декларація для призначення субсидії можуть бути надіслані в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису.

Надіслати заяву та декларацію можна через сайт Міністерства соціальної політики України www.subsidii.mlsp.gov.ua

У разі отримання міськими органами соціального захисту населення надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк.

У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.

Сподіваємось, що така форма надання заяви та декларації для оформлення субсидій, стане в нагоді мешканцям Миколаєва.

 

Відповідальні особи з питань ВПО в управлінні соціальних виплат і компенсацій Інгульського району:

- з питань прийому документів  для оформлення  щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання - Лагутенко Олена Миколаївна, завідувач сектору прийняття заяв відділу соціальних виплат, тел. 58-61-20

- з питання взяття на облік ВПО - Ліпова Альона Вікторівна, головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг, тел. 58-61-17

Для переоформлення субсидії на наступний період громадяни мають подати оновлену заяву та декларацію.

Нова форма Заяви про призначення субсидії з 01.05.2021 року 

Зразок заповнення Заяви про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Нова форма Декларації про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Зразок заповнення Декларації про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Актуальна інформація для внутрішньо переміщених осіб у період карантину

Уряд спрощує механізми надання послуг ВПО за допомогою мобільного застосунку Дія

Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 505 "Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг"

Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб"

Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Інформація щодо обліку внутрішньо переміщених осіб

Постанова КМУ від 18 квітня 2018 р. № 280 "Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України"

Інформація щодо черговості дітей з інвалідністю відповідно до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 8 квітня 2020р. № 320 «Про затвердження Порядку здійснення реабілітації дітей з інвалідністю, які потребують супровід » станом на 15.10.2021 року

Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. №309 на 15.10.2021

Забезпечення новонародженної дитини одноразовою натуральною допомогою “пакунок малюка”

Інформація для отримувачів субсидії та пільг щодо ринку природного газу

Реабілітація дітей з інвалідністю

Пільги на житлово-комунальні послуги

Психологична реабілітація постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях”

Призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі

Призначення соціальної допомоги на догляд, одиноким особам, яким виповнилося 80 та більше років

ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ СЕРЕДНЬОМІСЯЧНОГО СУКУПНОГО ДОХОДУ СІМ’Ї (ДОМОГОСПОДАРСТВА) ДЛЯ УСІХ ВИДІВ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ

Нові умови призначення допомоги на дітей одиноким матерям!

НОВІ УМОВИ ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИМ СІМ’ЯМ!

Державна допомога сім'ям з дітьми 

 

 

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація