Управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району

Начальник управління - Коба Тамара Вікторівна
 Юридична адреса : 54050, м. Миколаїв, вул. Новобудівна,1/1
 
 Телефони:
 (0512) 60-08-89 - приймальня, (факс) начальник управління.
 (0512) 60-08-83 – начальник відділу соціальних виплат
 (0512) 60-08-77 – начальник відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг
 (0512) 60-08-78 –начальник відділу по роботі з особами з інвалідністю
 (0512) 60-04-84– завідувач сектору прийому заяв відділу соціальних виплат
 (0512) 60-08-58 – завідувач сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат
 (0512) 60-09-05 – завідувач сектору автоматизованої обробки інформації та котролю за призначенням соціальних виплат
 (0512) 60-04-84 – інформатор-координатор відділу соціальних виплат

 моб.тел. (093) 013 48 79


Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)
Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00

В межах своєї компетенції управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району здійснює такі функції:

- забезпечує призначення та надання населенню пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- правильно і своєчасно призначає соціальні допомоги, які встановлені законодавством;
- призначає державну допомогу сім’ям з дітьми;
- призначає державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
- призначає допомогу на догляд за особами з інвалідністю І та ІІ груп внаслідок психічного захворювання;
- надає компенсації на догляд за особою з інвалідністю І групи або за особами, які досягли 80-річного віку, та компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;
- призначає державну соціальну допомогу особам з інваліднстю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та особам з інвалідністю;
- призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- призначає щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- призначає одноразову виплату жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, та особам, постраждалим від торгівлі людьми;
- формує заявки на виплату соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів;
- бере на облік одержувачів державних допомог як платників страхових внесків до Пенсійного фонду України;
- призначає компенсації на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- аналізує стан реалізації комплексних програм, вжиття заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам та подає директору пропозиції з цих питань;
- забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення;
- здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля, транспортне обслуговування осіб з інвалідністю, а також вартості санаторно-курортного лікування;
- забезпечує санаторними путівками ветеранів війни, осіб з інвалідністю війни, учасників бойових дій з числа учасників антитерористичної операції та інших категорій громадян в установленому порядку;
- видає посвідчення окремим категоріям громадян відповідно до законодавства;
- забезпечує надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам;
- формує відповідні державні замовлення для забезпечення окремих категорій громадян технічними та іншими засобами реабілітації;
- організовує роботу державного соціального інспектора відповідно до його повноважень;
- проводить інвентаризацію особових справ осіб, які одержують допомогу, в установленому законодавством порядку;
- підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління в складі єдиної інформаційної мережі системи Міністерства соціальної політики України, а також єдине комп’ютерне інформаційне і телекомунікаційне середовище;
- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій району з питань, що належать до компетенції управління, вживає відповідних заходів по усуненню причин, які викликають скарги, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління;
- інформує населення через засоби масової інформації з питань соціальних виплат і компенсацій;
- сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників управління;
- виконує вимоги законодавства з охорони праці та цивільного захисту, здійснення заходів по запобіганню нещасним випадкам, а також своєчасно приймає рішення для забезпечення здорових і безпечних умов праці в управлінні;


 В управлінні соціальних виплат і компенсацій Корабельного району

станом на 01.10.2021 року перебувають на обліку:

1. Пенсіонери – 21322 чол.

2. Ветеранів війни – 1355 чол., в тому числі:
 - осіб з інвалідністю внаслідок війни – 93 чол.
 - учасників бойових дій – 977 чол.
 - учасників війни - 285 чол.
3.Членів сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій і учасників війни, визнаних за життя особами з інвалідністю – 163 чол.

4.Осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях в роки Великої Вітчизняної війни – 9 чол.

5. Осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в бойових діях у війні з Японією – 1 чол.
6. Осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій в Афганістані – 23 чол.
7.Учасників бойових дій в Афганістані, які стали особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання - 5 чол.
8. Сімей загиблих в Афганістані - чол. та сімей померлих в Афганістані – 6 чол.
9. Осіб з інвалідністю внаслідок війни, які приймали безпосередню участь в АТО – 23 чол.
10. Учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в АТО – 714 чол.
11. Членів сімей загиблих в АТО – 10 чол.
12. Осіб з інвалідністю - 3805 чол.
в тому числі:
- дітей з інвалідністю – 387 чол.
13. Постраждалих від аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції ( ЧАЕС ):
- 1 категорії - 14 чол.
- 2 категорії - 206 чол.
- 3 категорії - 93 чол.
- дітей, які потерпіли від наслідків аварії на ЧАЕС -72 чол. 
- дружин померлих громадян внаслідок аварії на ЧАЕС - 7 чол.
14. Ветеранів праці – 6670 чол.
15. Героїв України - 1 чол.
16. Багатодітних сімей - 215 сімей.
17. Дітей з багатодітних сімей (старше 6 років)- 422.
18. Одиноких матерів - 163 чол.
19. Дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою – 82 сім’ї. 
20. Отримувачів державних соціальних допомог – 4154 чол.


 Як оформити субсидію через Інтернет

Заява та декларація для призначення субсидії можуть бути надіслані в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису.

Надіслати заяву та декларацію можна через сайт Міністерства соціальної політики України www.subsidii.mlsp.gov.ua

У разі отримання міськими органами соціального захисту населення надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк.

У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.

Сподіваємось, що така форма надання заяви та декларації для оформлення субсидій, стане в нагоді мешканцям Миколаєва.

 

Відповідальні особи по напрямку роботи з ВПО щодо:

1. оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи - головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг Желєзна Наталя Олексіїна, тел. 60-09-05.

 

2. надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг - завідувач сектору прийому заяв Лапшина Ольга Володимирівна, тел. +380930134879.



Для переоформлення субсидії на наступний період громадяни мають подати оновлену заяву та декларацію.

Нова форма Заяви про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Зразок заповнення Заяви про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Нова форма Декларації про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Зразок заповнення Декларації про призначення субсидії з 01.05.2021 року

Постанова КМУ від 18 квітня 2018 р. № 280 "Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України"

Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 505 "Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг"

Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб"

Уряд спрощує механізми надання послуг ВПО за допомогою мобільного застосунку Дія

Інформація  щодо черговості дітей з інвалідністю відповідно до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 8 квітня 2020р. № 320 «Про затвердження Порядку здійснення реабілітації дітей з інвалідністю, які потребують супровід» станом на 15.10.2021р.

Інформація  про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг  відповідно до постанови  Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 309 станом на 15.10.2021р.

Виплата житлової субсидії на опалювальний період 2020-2021 років

Забезпечення новонародженої дитини одноразовою натуральною допомогою “пакунок малюка”

До уваги  дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які перебувають на квартирному обліку в м. Миколаєві 

До уваги отримувачів соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та на дітей з інвалідністю

До уваги одержувачів послуги з догляду за дитиною до 3-х років "Муніципальна няня"

Державна допомога сім'ям з дітьми 

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація