Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району

Начальник управління - Матвієнко Олена Вікторівна
Контактний телефон 34 11 64

Юридична адреса : 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 9 

Телефони: 
(0512) 34-11-64 (тел.- факс) - начальник управління.
(0512) 34-21- 16 –  відділ соціальних виплат
(0512) 34-60 -28 –  відділ персоніфікованого обліку та фінансування  пільг
(0512) 34-61-59 –   відділ по роботі з інвалідами
(0512) 71-52-76 –   сектор прийому заяв відділу соціальних виплат
(0512) 34-21-16 –   сектор автоматизованої обробки інформації та контролю за  призначенням соціальних виплат
(0512) 34- 31-69 – інформатор-координатор відділу соціальних виплат

Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)
Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00


Структура управління
До складу  управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району входять:
- адміністративний персонал  
- відділ соціальних виплат
- сектор автоматизованої обробки та контролю за призначенням соціальних виплат
- відділ персоніфікованого обліку та фінансування пільг
- відділ по роботі з інвалідами    

Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району з метою покладених на нього завдань:
- призначає державну допомогу сім’ям з дітьми, а саме: допомогу  у зв’язку з вагітністю та пологами,  допомогу при народженні дитини, допомогу на дітей одиноким матерям, допомогу при усиновленні, допомогу на дітей, над якими встановлено  опіку чи піклування;
 -  призначає  державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
 - призначає щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
 -  надає    компенсацію    на догляд за   інвалідом І групи або за особами, які
досягли  80-річного віку;
- призначає державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;
- призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам;
- призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
 -.забезпечує призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- надає населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги;
- призначає    компенсацїі   на   оздоровлення   та   продукти   харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- веде облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитеристичної операції, видає їм відповідні довідки;
- призначає  осібам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитеристичної операції, щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- веде Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Збирає, обробляє, систематизує та зберігає інформацію про осіб, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства;
- видає посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону України про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
-  здійснює  в установленому порядку   виплату  інвалідам компенсацій на бензин, ремонт і технічне  обслуговування  автомобілів та на транспортне обслуговування;
- забезпечує санаторно-курортними  путівками інвалідів, ветеранів війни та інші категорії;
- здійснює в установленому  чинним законодавством порядку виплати грошової  компенсації  за невикористане санаторне-курортне  лікування  інвалідам війни та іншим категоріям;
- розглядає звернення інвалідів та непрацюючих малозабезпечених  осіб щодо надання одноразової матеріальної допомоги;
- забезпечує окрему категорію населення  технічними засобами реабілітації, формує відповідні державні замовлення, веде Централізований банк даних з проблем інвалідності.

 


Як оформити субсидію через Інтернет

Заява та декларація для призначення субсидії можуть бути надіслані в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису.

Надіслати заяву та декларацію можна через сайт Міністерства соціальної політики України www.subsidii.mlsp.gov.ua

У разі отримання міськими органами соціального захисту населення надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк.

У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.

Сподіваємось, що така форма надання заяви та декларації для оформлення субсидій, стане в нагоді мешканцям Миколаєва.


Згідно бази Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, станом на 01.07.2017 року на обліку перебувають:

- учасники бойових дій - 1225 осіб;
- учасники війни - 1424 особи;
- члени сім’ї загиблого ветерана війни - 805 осіб;
- інваліди війни - 229 осіб;
- діти війни - 9944 особи;
- ветерани праці - 14073 особи;
- пенсіонери за віком - 19721 особа;
- багатодітні сім’ї - 274 родини;
- діти з багатодітних сімей - 430 осіб;
- ветерани податкової служби - 2 особи;
- ветерани цивільного захисту - 8 осіб;
- ветерани органів внутрішніх справ - 196 осіб;
- ветерани військової служби - 660 осіб;
- вдови ветеранів військової служби - 349 осіб;
- вдови ветеранів органів внутрішніх справ - 64 особи;
- військовослужбовці
Служби безпеки України на пенсії - 1 особа;
- вдови військовослужбовців - 29 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС I категорії - 64 особи;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС II категорії - 299 осіб;
- особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС III категорії - 136 осіб;
- вдови громадян, померлих внаслідок аварії на ЧАЕС - 14 осіб;
- діти, потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС - 133 особи;
- інваліди військової служби - 36 осіб;
- жертви нацистських переслідувань - 6 осіб;
- вдови осіб з особливими заслугами перед Батьківщиною - 1 особа;
- особи з особливими трудовими заслугами - 3 особи;
- вдова особи з особливими трудовими заслугами - 6 осіб.

Згідно бази автоматизованої системи обробки пенсійної документації станом на 01.07.2017 року на обліку перебувають та отримують:
- допомогу по вагітності та пологам - 83 особи;
- допомогу при народженні дитини – 4241 особа;
- допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку- 31 особа;
- допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням - 129 осіб;
- допомогу на дітей одиноким матерям – 1157 осіб;
- тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 97 осіб;
- допомогу при усиновленні дитини - 14 осіб;
- державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям - 781 особа;
- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги - 168 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям-сиротам та прийомним батькам - 14 осіб;
- компенсацію по догляду за інвалідом І групи або престарілим, який досяг 80-річного віку – 117 осіб;
- державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району та пенсію в управлінні Пенсійного фонду Заводського району - 1327 осіб;
- державну соціальну допомогу дітям-інвалідам в управлінні соціальних виплат і компенсацій Заводського району та пенсію в управлінні Пенсійного фонду Заводського району – 468 осіб;
- державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам - 292 особи;
- пенсію інвалідам загального захворювання, інвалідам по зору, тощо в управлінні Пенсійного фонду Заводського району – 5981 особа.

Згідно бази даних „Житлова субсидія” отримують:
- субсидію на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 667 осіб.

Виплата державних допомог, субсидій та пільг

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація