Статті

Документи на отримання субсидії можливо подати через Портал Дія

Одним з найбільш важливих питань на сьогодні, особливо з початком опалювального періоду, є надання житлових субсидій.
Розвиток сучасних технологій значно спрощує процеси вирішення більшості життєво важливих питань, у тому числі зверненням за призначенням житлових субсидій.
Використання електронних сервісів забезпечує зручний та швидкий доступ до необхідної інформації та дозволяє за допомогою інтернету отримати державні послуги навіть не виходячи з дому.

Міністерством соціальної політики України спільно з Міністерством цифрової трансформації розроблено можливість подання документів для отримання субсидії в електронному вигляді через Портал Дія.

Відповідний функціонал на Порталі Дія запрацював з 29 листопада поточного року.

 Як скористатись послугою:

  1. Зареєструватись чи авторизуватись в кабінеті громадянина на https://diia.gov.ua/ за допомогою електронного підпису або BankID.
   2. Вибрати у меню Послуги на порталі Дія послугу Заява на субсидію.
   3. Перевірити коректність своїх даних у профілі користувача, оновити їх за необхідності.
   4. Зазначити необхідну інформацію для призначення субсидії відповідно до запропонованих форм та до наявних полів спливаючих форм, зокрема, щодо сімейного стану заявника, членів домогосподарства та членів їх сімей, характеристики житлового приміщення, житлово-комунальних послуг, майнового та матеріального стану сім'ї (доходи, наявність транспортних засобів, здійснення купівлі на суму більше 50 тис. грн., дані про наявність заявника, членів господарства або членів їхній сімей депозитних рахунків з сумою понад 100 тис. грн., наявність нерухомого майна).

  5.У разі необхідності, приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:

 - документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;
  - договір оренди (найму) житлового приміщення;
  - договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг;
  - документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;
  - довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;
  - документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.
   6. Після заповнення всіх реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

    7. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація