Гра як конструктивна взаємодія

Цього тижня учителі-реабілітологи разом із асистентами міського центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю «Цвєтік-Сєміцвєтік» навчали вихованців важливим життєвим компетенціям в ігровій та спільній практичній діяльності.

Учитель-реабілітолог Катерина групи професійної орієнтації розповідає : «Одним із базових принципів соціо-ігрової технології є робота у групах однолітків або мікрогрупах. Ми запропонували нашим вихованцям взяти участь у соціо-ігровій імпровізації «Продуктовий ринок». Таким чином, за допомогою гри ми імітуємо реальні рольові взаємодії, які допомагають дітям навчатися через досвід і почуття. Ми робимо акцент на дитячому Я, колективі - Ми ( і Я в ньому) та Грі, що об`єднує Я і Ми. Отже, одним із надзавдань соціо-ігрової педагогики є навчання дитини дитиною (природний шлях до розвитку навичок співпраці, комунікабельності, прагнення до взаєморозуміння».

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація