Розвиваємо діяльнісний компонент: ситуації-провокації

Учителі-реабілітологи міського центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю та їхні асистенти використовують нові форми та методи роботи з дітьми. Вони працюють над тим, щоб виховати самостійних, відповідальних громадян, здатних критично мислити, підготовлених до свідомої та ефективної діяльності. Педагоги втілюють свої ініціативи, планують і прогнозують наслідки, аналізують результати під час навчання дітей з особливими потребами.

Цього тижня учителі-реабілітологи приділяють увагу діяльнісному підходу для ефективного навчання вихованців Центру: соціальне загартування, ситуації-провокації, ситуації-змагання, оркестр, патруль рятівників.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація