Відкритий інформаційно-консультативний пункт «Соціальна допомога 15-07»

Сьогодні, 11 січня об 11.00 годині ранку, департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради презентував інформаційно-консультативний пункт «Соціальна допомога 15-07». 

За ініціативою директора департаменту Бондаренка С.М. керівником міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Самерхановою Л.І. та її колективом розроблено Положення та методичні рекомендації діяльності інформаційно-консультативного пункту для отримання консультацій з питань соціального захисту населення. Він створений для подальшого покращення інформованості населення з питань призначення різних видів державної допомоги, у тому числі житлових субсидій, державної допомоги сім’ям з дітьми, надання пільг та компенсацій, відповідно до чинного законодавства, надання матеріальної допомоги, консультацій з питань соціального обслуговування, інформування громадян щодо норм чинного законодавства та нормативних документів з питань соціального захисту населення. 

Миколаївці були ознайомлені декілька днів тому про відкриття консультаційного пункту «Соціальна допомога 15-07» через засоби масової інформації та завдяки відео-ролікам, що демонструються у приміщеннях районних управлінь соціальних виплат і компенсацій.

Прийом телефонних дзвінків від осіб, які звертаються, здійснюється у робочий час з 09.00 до 17.00 год. на багатоканальний телефон за номером 15-07. Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику в усній формі в режимі телефонної «гарячої» лінії на безоплатній основі.

Якщо у громадян виникає потреба з’ясувати соціальні питання, то компетентну відповідь вони отримують від спеціалістів міського територіального центру або районних управлінь соціальних виплат і компенсацій. Слід зазначити, що при виникненні питань, відповіді на які не входять до компетенції департаменту, громадянам будуть надаватися координати та телефонні номери інших установ та організацій міста.

У перший час роботи інформаційно-консультативного пункту поступило 11 дзвінків.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація