Статті

Аналіз звернень громадян

Станом на 01.07.17 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було розглянуто 1744 звернення, з них 27 звернень на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це менше на 718 звернень, в тому числі на 20 звернень менше на особистих прийомах.

Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з”ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за 1 півріччя 2017 року прийнято та розглянуто 118 звернень громадян (у порівнянні з 45 зверненнями у минулому році). За цей ж період через відділом контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 1626 звернень, (що на 791 звернення менше, ніж у аналогічному періоду минулого року).
Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.
У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз»яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг.
З початку 2017 року традиційно надходить велика кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв”язку з лікуванням, проведенням операцій. За звітний період всього було розглянуто 1762 питання, з них 1473 - питання матеріальної допомоги (83,5%). Крім того, збільшилася кількість звернень учасників АТО з приводу проведення їм перерахунку та виплати компенсаційних віплат до 5 травня у 2016 та 2017 роках.
Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За 1 півріччя 2017 року підрозділами департаменту розглянуто 219 звернень ветеранів війни, 382 звернення інвалідів загального захворювання, 1256 пенсіонерів отримав відповіді на питання, які їх турбували.
Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 1243 звернення, що складає 80,3% листів, 303 громадянина отримали детальні роз”яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. Інщі звернення знаходяться в роботі. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке не суперечить чинному законодавству.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту. У підрозділах департаменту введено щомісячне звітування про роботу зі зверненнями громадян. Протягом І півріччя 2017 року заслухано звіти керівників управлінь соціальних виплат та компенсацій Заводського та Інгульського (Ленінського) районів, управління праці, Центру реінтеграції бездомних громадян та міського притулку для громадян похилого віку пенсіонерів та інвалідів.
Протягом звітного періоду перевірена робота зі зверненнями громадян в управліннях соціальних виплат та компенсацій Центрального та Заводського районах, управлінні праці та міського територіального центру.
За результатами перевірки складено довідки, які були обговорені на апаратних нарадах з керівниками підрозділів департаменту.
Крім того, директору департаменту щомісячно надається інформація про роботу підрозділів департаменту зі зверненнями громадян, яка міститься у звітах, та кожного місяця відділом контролю та розгляду звернень готується інформація з цього питання на апаратні наради в департаменті.
З метою надання громадянам міста змістовної інформації щодо порядку звернень громадян до органів влади, в підрозділах департаменту знаходяться інформаційні стенди з узагальненою інформацією, на якій містяться графіки особистих прийомів керівників облдержадміністрації, департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, виконкому міської ради та департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради. Інформація з цього приводу постійно поновлюється.
Певна робота проводиться із ЗМІ:
- функціонують „гарячі лінії” з питань соціальних виплат та компенсацій, праці тощо. За січень-червень місяць було проведено 322 „гарячих ліній” з різних питань соціального захисту;
- щокварталу в інформаційно-консультативному бюлетені департаменту праці висвітлюються питання роботи зі зверненнями громадян. Крім того, на сайті міськвиконкому та Інтернет – газеті постійно розміщується інформація щодо розгляду звернень громадян;
- інформація про роботу департаменту регулярно оприлюднюється у місцевих газетах, на радіо та на телебаченні. Так, за звітний період в місцевих газетах опубліковано 182 статті. В Інтернет-газетах розміщено 169 матеріалів, на сайтах міськвиконкому та ОДА розміщено 199 матеріалів, стосовно питань соціального захисту населення. В передачах обласного радіо та телевізійних передачах постійно приймають участь керівники департаменту праці та соціального захисту населення, спеціалісти структурних підрозділів. Загальна кількість сюжетів за січень-червень місяць - 283. З початку 2017 року розроблено 127 буклетів, 18 бюлетенів, підготовлено 320 листівок. Крім того, перед громадянами міста спеціалістами департаменту з різних питань було проведено 976 виступів;
- було надруковано 16679 примірників буклетів, 19518 листівок, які розміщено у всіх підрозділах департаменту.
Активна робота з населенням надає можливість ширше висвітлювати роботу департаменту в цілому, що призводить до зменшення звернень громадян з приводу вирішення їх проблемних питань.

 

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація