Розвиток дрібної моторики – пріоритетний напрям роботи у групі ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів

Усім відомо, що дрібна моторика рук тісно пов’язана з розвитком певних ділянок головного мозку, які відповідають за формування багатьох інтелектуальних та психічних функцій. Рівень розвитку дрібної моторики – один з показників інтелектуальної готовності до шкільного навчання, розвитку мовлення, основа пізнання світу, це те, як дитина бачить, чує, відчуває.

У групі ранньої соціальної реабілітації заняття з дрібної моторики дають найвищі показники із соціалізації дитини. У міському центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Цвєтік-Сємицвєтік» регулярно проводяться тематичні заняття, на яких обов’язково діти малюють, ліплять, сортують предмети, збирають мозаїку, вчаться малювати олівцями та пальчиковими фарбами, різати ножицями, розфарбовують та штрихують малюнки, малюють на піску.

Напередодні свята 8 Березня діти своїми руками для своїх матусь та бабусь готують подарунки: наклеюють аплікацію з готових форм.

Подібні заняття сприяють розвитку дрібної моторики, творчого уявлення та покращують психофізичний стан дітей з особливими потребами.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація