Розширення знань про їжу і посуд у процесі формування соціально-побутових навичок у Центрі

 У ранньому віці дитини надзвичайно важливим є оволодіння соціально-побутових навичок. На відміну від здорових однолітків, у дитини з інвалідністю формування таких навичок не є довільним, що пов’язане значним чином із порушенням комунікації.

У міському центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів були проведені заняття щодо засвоєння умінь і навичок розрізняти посуд за його призначенням та назви різних продуктів харчування. Завдяки сприянню адміністрації Центру усі групи соціальної реабілітації забезпечені іграшковим посудом та яскравим роздатковим матеріалом за темою.

На заняттях діти розрізняли між собою посуд, з якого їдять або готують їжу, завдяки чому кількість знайомого їм посуду розширювалась. В області поглибленого впливу «Смачного» діти з обмеженими можливостям за допомогою вчителів-реабілітологів та їх асистентів вчилися відбирати інгредієнти борщу та компоту. Діти активну брали участь у грі-подорожі «У супермаркеті», де ознайомилися з предметами посуду і розрізнили кухонний, столовий і чайний набори, а також м’ясні, хлібні, кондитерські вироби.

Під час виконання практичних вправ діти з особливими потребами здобували навички правильного сервірування стола до чаю, вчились дотримуватись правил етикету під час прийому їжі. Окрім того, ознайомлення з різними крупами (вівсяна, гречана, рисова) сприяло розвитку сенсорних та тактильних навиків. Здобуті на заняттях в Центрі соціально-побутові навички діти продовжують закріплювати в домашніх умовах із батьками.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація