Комп’ютерні уроки у міському центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів

 Інформаційні та комунікативні технології стали звичною та невід’ємною частиною нашого сучасного життя.

У  міському центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів приділяється особлива увага використанню комп’ютерної техніки в реабілітаційному процесі. Комп’ютер допомагає дітям з особливими потребами входити в життя через гру, конструювання, художню творчість та інші символіко-моделюючі види діяльності.

Працюючи на комп’ютері, вихованці Центру мають справу з наочними екранними образами, які вони наділяють символічним ігровим значенням і переходять таким чином від звичайних практичних дій з предметами до дії з ними в образному (модельному, символічному) плані.

Засвоєння комп’ютерної техніки формує у дітей з фізичними та розумовими вадами розвитку передумови теоретичного мислення, що характеризується осмисленим вибором способу дії для вирішення поставленої перед ними задачі.

В програмі серії «Математика» робота з комп’ютером надає можливість:
1. Перевірити знання дітьми цифр та чисел.
2. Закріпити навички рахунку.
3. Навчити аналізу цифрового ряду.
4. Закріпити уявлення про кількісні відносини між числами.
5. Сприяє закріпленню вмінь та навичок виконання арифметичних дій додавання та віднімання.
6. Навчити складати та обчислювати приклади.
Програма «Мозаїка» має наступні функціональні можливості:
1. Переміщення маркера по 8 ми напрямках.
2. Малювання геометричних фігур.
3. Заміна розмірів фігур, повороти.
4. Вибір кольору.  
     Виконуючи ці операції, діти мають змогу створювати на екрані різноманітні малюнки, розширюють свої  уявлення про навколишній світ.
     Комп’ютерні уроки, які проводяться в нашому Центрі, сприяють всебічному розвитку дітей, дають їм змогу впевнено почувати себе в житті, покращують психологічний та емоційний стан.  



Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація