Аналіз звернень громадян

ІНФОРМАЦІЯ

щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради за  2018 рік.

       

       Станом на 01.01.19 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення було розглянуто 3300 звернень, з них 12 звернень на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 373 звернення.

    Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з”ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за  2018 рік прийнято та розглянуто 147 звернень громадян (у порівнянні з 165 зверненнями у минулому році). За цей ж період через відділом контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 3312 звернень, (що на 391 звернення більше, ніж у аналогічному періоді минулого року).

    Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.

    У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз»яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг. 

    У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, продовжує надходити значна кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв”язку з лікуванням, проведенням операцій.

    За звітний період всього було розглянуто 3157 питань, з них 2990 - питання матеріальної допомоги (90,3%).

    Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 153 звернення ветеранів війни, 866 звернень інвалідів загального захворювання, 2437 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.

    Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 2812 звернень, що складає 89,7% листів, 321 громадянин отримав детальні роз”яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. Інші звернення знаходяться в роботі. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке не суперечить чинному законодавству.   

    Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.  

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація