Аналіз звернень громадян

                                                                                          ІНФОРМАЦІЯ

                              щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення

                                                                          Миколаївської міської ради за  І півріччя 2020 року.

 

  

  Станом на 01.07.2020 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було розглянуто 1432 звернень, з них 12 звернення на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це менше на 323 звернення ніж за аналогічний період 2019 року.

  У своїх листах громадяни м. Миколаєва звертаються до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг. 

  У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану, громадяни міста звертаються із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв”язку з лікуванням, проведенням операцій.

   За звітний період всього було розглянуто 1440 питань, з них 1299 – це питання матеріальної допомоги (90,2%).

   Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 1118 звернення, що складає 77,6% листів, 149 громадянина отримали детальні роз”яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.

   Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 338 звернень ветеранів війни, 190 звернень інвалідів загального захворювання, 924 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.

   Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.  

 

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація