Аналіз звернень громадян

ІНФОРМАЦІЯ

                щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради                    за 1 квартал 2019 року. 

      Станом на 01.04.19 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було розглянуто 1013 звернень, з них 3 звернення на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 61 звернення ніж за аналогічний період 2018 року.
Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з”ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за 1 квартал 2019 року прийнято та розглянуто 62 звернення громадян (у порівнянні з 24 зверненнями у минулому році). За цей ж період відділом контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 951 звернення, (що на 23 звернення більше, ніж в аналогічному періоду минулого року).
Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.
У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз»яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг.
У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, продовжує надходити значна кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв”язку з лікуванням, проведенням операцій.
За звітний період всього було розглянуто 1019 питань, з них 891 - питання матеріальної допомоги (87,44%).
Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 57 звернень ветеранів війни, 264 звернення інвалідів загального захворювання, 723 пенсіонери отримали відповіді на питання, які їх турбували.
Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 460 звернень, що складає 45,4% листів, 122 громадянина отримали детальні роз”яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. Інші звернення знаходяться в роботі. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке не суперечить чинному законодавству.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація