Аналіз звернень громадян

ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради за січень-червень 2018 року.

 

        Станом на 01.07.18 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення було розглянуто 1786 звернення, з них 5 звернень на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 42 звернення.

        Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з’ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за звітний період прийнято та розглянуто 62 звернень громадян (у порівнянні з 118 зверненнями у минулому році). За цей ж період через відділ контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 1724 звернень, (що на 98 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року).

        Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.

        У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг. 

        У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, продовжує надходити значна кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв’язку з лікуванням, проведенням операцій. Крім того, збільшилася кількість звернень учасників АТО з приводу проведення їм перерахунку та виплати компенсаційних виплат до 5 травня у 2016  та 2017 роках.

        За січень-червень було розглянуто 1792 питання, з них 1659 - це звернення за матеріальною допомогою (92,6%).

        Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 95 звернень ветеранів війни, 483 звернення інвалідів загального захворювання, 1361 пенсіонер отримали відповіді на питання, які його турбували.

        Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані в встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 1176 звернення, що складає 65,6% листів, 134 громадянина отримали детальні роз’яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питань, які не суперечать чинному законодавству.   

        Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення. 

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація