Аналіз звернень громадян

ІНФОРМАЦІЯ

                щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради                    за 9 місяців 2019 року. 

     

Станом на 01.10.19 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було розглянуто 2472 звернення, з них 9 звернень на особистих прийомах керівників департаменту, що аналогічно роботі департаменту у цьому напрямку в 2018 році.

 Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з’ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за звітній період прийнято та розглянуто 112 звернень громадян ( у порівнянніф з 99 зверненнями у минулому році). За цей ж період відділом розгляду звернень та надання адресної грошової допомоги управління соціального захисту та сімейної політики департаменту зареєстровано та відпрацьовано 2360 звернень, ( що на 12 звернень менше, ніж в аналогічному періоду минулого року).

 Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.

 У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг.

У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, продовжує надходити значна кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв’язку з лікуванням, проведенням операцій. За звітній період всього було розглянуто 2492 питання, з низ 2224 – питання надання матеріальної допомоги (89%).

Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітній період підрозділами департаменту розглянуто 395 звернень ветеранів війни, 647 звернень інвалідів загального захворювання, 1738 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.

Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 2081 звернення, що складає 84,1% листів, 271 громадянин отримали детальні роз’яснення з приводу порушених у своїх звернень питань. Інші звернення знаходяться в роботі.

Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація