ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та
соціального захисту населення
Миколаївської міської ради за I півріччя 2024 року
Станом на 30.06.2024 до департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради надійшло 571 звернення від громадян міста та ВПО.
Від органів влади вищого рівня надійшло 466 звернень, безпосередньо від громадян до департаменту надійшло 105 звернень.
У своїх листах громадяни звертаються до департаменту з приводу отримання гуманітарної, матеріальної допомоги, виплат внутрішньо переміщеним особам, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг:
Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.
Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 1010 звернень від осіб з інвалідністю, 960 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.
Також, протягом I півріччя 2024 року надійшло 9 звернень від громадян рідні яких загинули внаслідок ракетних обстрілів в місті Миколаєві, та 15 звернень від громадян які зазнали поранень внаслідок ракетних обстрілів на території міста Миколаєва.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та
соціального захисту населення
Миколаївської міської ради за 2023 рік
Станом на 01.01.2024 до департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради надійшло 2464 звернень громадян (за аналогічний період минулого року відповідно 4378). У порівнянні з минулим роком загальна кількість звернень зменшилась на 1914.
Продовжується робота в системі електронного документообігу, яка стосується передусім електронних звернень громадян. Відповідно до змін, внесених до Закону України „Про звернення громадян”, щодо реєстрації електронних звернень протягом звітного періоду їх зареєстровано 420, що на 70 більше відповідного періоду минулого року.
У своїх листах громадяни м. Миколаєва звертаються до департаменту з приводу отримання гуманітарної допомоги, виплат внутрішньо переміщеним особам, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг.
Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.
Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 1010 звернень від осіб з інвалідністю, 960 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.
Також, протягом 2023 року надійшло 14 звернень від громадян рідні яких загинули внаслідок ракетних обстрілів в місті Миколаєві, та 112 звернень від громадян які зазнали поранень внаслідок ракетних обстрілів та території міста Миколаєва.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
Від органів влади вищого рівня протягом 2023 року надійшло 2189 звернень мешканців міста.
Протягом 2023 року у своїх зверненнях громадяни порушили питання з різної тематики. Традиційно основними питаннями є питання соціального захисту, за цією тематикою зареєстровано 1998 звернень що становить більшість від їх загальної кількості.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” надавалася допомога у вирішенні питань, які надходили на урядову „гарячу лінію” від мешканців області. Протягом першого півріччя 2023 року державною установою „Урядовий контактний центр” було надіслано для розгляду за належністю та для інформування про вжиті заходи 1600 звернень. В основному громадяни зверталися з причин невиплати коштів внутрішньо переміщеним особам, наданню матеріальної допомоги змін у порядку надання субсидій.
ІНФОРМАЦІЯ
щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та
соціального захисту населення
Миколаївської міської ради за 2022 рік
Станом на 01.01.2023 до департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради надійшло 4255 звернень громадян.
У своїх листах громадяни м. Миколаєва звертаються до департаменту з приводу отримання гуманітарної допомоги, виплат внутрішньо переміщеним особам, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг.
Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.
Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 1010 звернень від осіб з інвалідністю, 960 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.
Також, протягом 2022 року 86 громадянам виплачено одноразову матеріальну допомогу рідні яких загинули внаслідок ракетного обстрілу на території міста Миколаєва.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.