Аналіз звернень громадян

                                                                                          ІНФОРМАЦІЯ

                              щодо роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціального захисту населення

                                                                          Миколаївської міської ради за 2019 рік.

 

  Станом на 01.01.20 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було розглянуто 3418 звернень, з них 16 звернення на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 118 звернення ніж за аналогічний період 2018 року.

  Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з”ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за 2019 року прийнято та розглянуто 150 звернень громадян (у порівнянні з 147 зверненнями у минулому році). За цей ж період  відділом контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 3268 звернення, (що на 118 звернення більше, ніж в аналогічному періоду минулого року).

  Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.

  У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг. 

    У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, продовжує надходити значна кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв”язку з лікуванням, проведенням операцій.

   За звітний період всього було розглянуто 3449 питань, з них 3060 - питання матеріальної допомоги (88,72%).

   Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 120 звернень ветеранів війни, 867 звернень інвалідів загального захворювання, 2362 пенсіонера отримали відповіді на питання, які їх турбували.

   Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 2833 звернення, що складає 82,88% листів, 242 громадянина отримали детальні роз”яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. Інші звернення знаходяться в роботі. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке не суперечить чинному законодавству.  

   Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.  

Законодавство

  Колегія департаменту 

 

 

Статистична інформація