Робота зі зверненнями громадян

        Станом на 01.07.16 підрозділами департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було розглянуто 2462 звернення, з них 47 звернень на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 1542 звернення.

        Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з’ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за звітний період прийнято та розглянуто 45 звернень громадян. За цей же період через відділ контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 2417 звернень, (що у 3 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року).

        Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами.

        У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг.  

        У зв’язку із значним погіршанням матеріального стану громадян, з початку 2016 року значно збільшилась кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв’язку з лікуванням, проведенням операцій тощо.

        За січень-червень було розглянуто 2475 питань, з них 2280 - це звернення за матеріальною допомогою.

        Під час розгляду звернень у підрозділах департаменту особлива увага приділяється зверненням громадян пільгової категорії. За звітний період підрозділами департаменту розглянуто 181 звернення ветеранів війни, 515 звернень інвалідів загального захворювання, 2030 пенсіонерів отримали відповіді на питання, які їх турбували.

        Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 1968 звернень, що складає 79,9% листів, 226 громадян отримали детальні роз’яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке суперечить чинному законодавству.    

        Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація