Продовжується інформування населення

Вчора проведені телефонні «гарячі лінії», у яких прийняли участь спеціалісти  структурних підрозділів міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), районних управлінь соціальних виплат і компенсацій, а також працівники центру реінтеграції бездомних громадян та міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів. Зважаючи, що значна частина заявників, які потребують соціальної допомоги, мають можливість отримати відповіді на питання щодня, прийнята невелика кількість дзвінків. Адже, за дорученням директора департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради Бондаренка С.М. у структурних підрозділах департаменту вже не перший місяць діють постійні «гарячі лінії» з найактуальніших питань. Так, щодня лише до територіального центру Заводського району поступає більше 100 дзвінків з питань отримання повідомлень про оформлення субсидій на житлово-комунальні послуги. Крім того, мешканці міста телефонують до районних управлінь соціальних виплат і компенсацій на постійні «гарячі лінії» з питань отримання пільг на житлово-комунальні послуги громадянами, які мають статуси учасника війни, дитини війни, багатодітної сім’ї з урахуванням сукупного доходу сім’ї. Для надання інформаційно-консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей миколаївці також дзвонять до відповідних структурних підрозділів департаменту. Таким чином, кожного дня спеціалісти  надають не менш тисячі відповідей. 

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація