Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян

У департаменті праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради проведено засідання, під час якого начальник відділу  контролю та розгляду звернень департаменту Казакуца О.В. звітувала про роботу зі зверненнями громадян за січень-березень 2016 року. За І квартал було розглянуто 1282 звернення, з них 22 звернень на особистих прийомах керівників департаменту. Порівняно з минулим роком це більше на 821 звернень. Робота з письмовими зверненнями громадян та особистий прийом керівників департаменту здійснюється згідно з вимогами Конституції України та іншими законодавчими актами. У своїх листах громадяни Миколаєва, інших міст області продовжують звертатись до міського голови, його заступників та директора департаменту з приводу проведення пільгового ремонту житла, перерахунку пенсій, надання роз’яснень стосовно призначення субсидій, державних соціальних допомог, надання соціальних послуг. З початку 2016 року значно збільшилась кількість звернень громадян із заявою про надання їм матеріальної допомоги у зв’язку з лікуванням, проведенням операцій та  на прожиття. За січень-березень було розглянуто 1289 питань, з них 1182- це звернення за матеріальною допомогою.

Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані в встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 754 звернень, що складає 58,8% листів, 102 громадянина отримали детальні роз’яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. За звітний період жодному заявнику не відмовлено у вирішенні питання, яке суперечить чинному законодавству.    

Відмічено, що питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація