Нарада по апробації нового державного стандарту

У Києві відбулась нарада, під головуванням начальника Управління у справах людей похилого віку та надання соціальних послуг Мінсоцполітики Суліми О.В. Директор міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради Самерханова Л.І. виступила під час обговорення попередніх результатів проходження апробації Державного стандарту соціальної послуги посередництва (медіації). Вона відзначила, що міський територіальний центр, якій вона очолює, до цього року згідно типового положення про територіальні центри, такі соціальні послуги не надавав. В «Перелік соціальних послуг, умови та порядок їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» постановою Кабінету Міністрів України № 1093 від 23.12.2015 року додана послуга посередництва. Цей стандарт важко використати у роботі територіального центру тому, що на соціальному обслуговуванні знаходяться одинокі громадяни похилого віку, а конфлікти найчастіше виникають у родинах, де проживають декілька поколінь. Якщо у процесі приймають участь підопічні і стороння організація або особа, цю послугу підопічний може отримати згідно постанови № 1417 на платній основі. Між цим в постанові кабінету Міністрів України № 12 від 14.01.2014 року «Про порядок надання платних соціальних послуг та затвердження їх переліку» є перелік 25 платних послуг, в тому числі є послуга «Представництво інтересів». Таким чином, є протиріччя, бо послуги «Посередництво (медіації)» немає. Поки що і посад медіаторів у штаті територіальних центрів немає, так як і самих спеціалістів. Однак, на базі міського територіального центру у Миколаєві апробацію нового стандарту провели. На нараді, в якій прийняли участь керівники територіальних центрів соціального обслуговування, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закладів соціального захисту дітей, намічені шляхи їх вирішення проблемних питань, що виявлені під час апробації нового державного стандарту соціальної послуги посередництва (медіації).  

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація