Перша телефонна «гаряча лінія» у цьому році

До структурних підрозділів департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради ще з перших робочих днів 2016 року надходили телефонні дзвінки стосовно різних сторін життєдіяльності громадян. Директор департаменту Бондаренко С.М. всередині місяця підписав доручення про проведення щомісяця телефонних «гарячих ліній». Оголошення було опубліковано у газеті «Вечерний Николаев», на Інтернет-порталі Миколаївської міської ради та на сайті департаменту. Сьогодні у всіх структурних підрозділах проведені телефонні «гарячі лінії» , під час яких спеціалісти відповіли на най насущні питання. Наприклад, громадян, що мешкають у Корабельному районі, цікавили питання надання соціальних послуг одинокопроживаючим громадянам. Вони отримали детальне роз’яснення та запрошення навідатись до відділення міського територіального центру. Більше 20 мешканців Заводського району звернулись до спеціаліста управління соціальних виплат і компенсацій. Відповідали на питання і у всіх інших підрозділах департаменту.

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація