Робота зі зверненнями громадян

Підбиті підсумки одного з направлень діяльності департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради. У 2015 році  щодо було розглянуто 2431 звернення, з них 81 звернення на особистих прийомах керівників департаменту. Під час проведення аналізу розгляду звернень громадян з’ясовано, що безпосередньо структурними підрозділами департаменту за 2015 рік прийнято та розглянуто 93 звернення громадян, що відповідає аналогічній кількості у минулому році. За цей ж період через відділом контролю та розгляду звернень департаменту зареєстровано та відпрацьовано 2338 звернення, (що на 680 звернень більше, ніж у минулого році).

У зв’язку зі загальним погіршенням матеріального стану в країні, значно збільшилася кількість звернень громадян за наданням матеріальної допомоги. За звітний період було розглянуто 2471 питання, з них 2088 - це звернення для надання матеріальної допомоги. З них - 189 звернень ветеранів війни, 533 звернення інвалідів загального захворювання, 1690 пенсіонерів.    

Всі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані в встановлений законодавством термін. Позитивно вирішено 1926 звернень, що складає 79,2% листів, інші громадяни отримали детальні роз’яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань. За звітний період жоден заявник  не отримав відмову у вирішенні своїх питань.    

Питання роботи зі зверненнями громадян постійно знаходяться під контролем керівництва департаменту праці та соціального захисту населення.  

Законодавство

Послуги департаменту

Статистична інформація