Начальник управління - Башкатова Людмила Сергіївна
Юридична адреса : 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 26/6
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефони:
(0512)58-61-27 – начальник управління
(0512) 58-61-26 - приймальня начальника управління
(0512) 58-61-19 - начальник відділу соціальних допомог та послуг
(0512) 58-61-20 - заступник начальника відділу соціальних допомог та послуг
(0512) 58-61-21 або (099) 323-80-46 – інформатор-координатор відділу соціальних допомог та послуг
(0512) 58-61-69 - начальник відділу з питань ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян
(0512) 58-61-17 - заступник начальника відділу з питань ветеранів, внутрішньо переміщених осіб та пільгових категорій громадян
(0512) 58-61-17 або (099) 138-25-00 – інформатор-координатор кабінет ВПО
(0512) 58-61-23 - начальник відділу по роботі з особами з інвалідністю
(0512) 58-61-24 - завідувач сектору автоматизованої обробки інформації
(0512) 58-61-25 - завідувач сектору соціального супроводу
Режим роботи управління: щоденно (крім суботи та неділі)
Понеділок-четвер з 8.30 до 17.15
п'ятниця з 8.30 до 16.00
обідня перерва з 12.30 до 13.00
В межах своєї компетенції управління соціальних виплат і компенсацій Інгульського району здійснює такі функції:
- забезпечує призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого побутового палива;
- правильно та своєчасно призначає соціальні допомоги, які встановлені законодавством;
- призначає державну допомогу сім'ям з дітьми;
- призначає державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям;
- призначає допомогу на догляд за особами з інвалідністю І та ІІ групи внаслідок психічного захворювання;
- надає компенсації на догляд за особами з інвалідністю І групи або за особами, які досягли 80-річного віку, та компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;
- призначає державну соціальну допомогу особами з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- призначає державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію, та особам з інвалідністю;
- призначає тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- бере на облік одержувачів державних допомог як платників страхових внесків до Пенсійного Фонду України;
- призначає компенсації на оздоровлення та продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- веде Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Збирає, оброблює, систематизує та зберігає інформацію про осіб, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства;
- здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати інвалідам на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля, транспортне обслуговування інвалідів, а також вартості санаторно-курортного лікування;
- забезпечує санаторними путівками інвалідів, ветеранів війни та інших категорій громадян в установленому порядку;
- видає посвідчення ветеранам війни, ветеранам праці, особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- забезпечує надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам;
- забезпечує окрему категорію населення технічними засобами реабілітації, формує відповідні державні замовлення, веде Централізований банк даних з проблем особам з інвалідністю;
- сприяє працевлаштуванню та професійній реабілітації особам з інвалідністю;
- проводить інвентаризацію особових справ осіб, які одержують допомогу, в установленому законодавством порядку;
- підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління в складі єдиної інформаційної мережі системи Міністерства соціальної політики, а також єдине комп'ютерне і телекомунікаційне середовище;
- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій району з питань, що належать до компетенції управління;
- інформує населення через засоби масової інформації з питань соціальних виплат і компенсацій;
- сприяє забезпеченню особам з інвалідністю у встановленому порядку спеціальним автотранспортом.
Станом на 01.04.2025 в управлінні соціальних виплат і компенсацій Інгульського району перебувають на обліку:
1. Пенсіонерів – 30 868 чол.
2. Ветеранів війни – 2304 чол., в тому числі:
3. Членів сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій і учасників війни, визнаних за життя особами з інвалідністю – 378 чол.
4. Визволителів Миколаївської області – 0 чол.
5. Осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій Другої Світової війни – 4 чол.
6. Осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій в Афганістані – 33 чол.
7. Учасників бойових дій в Афганістані, які стали особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання – 17 чол.
8. Сімей загиблих в Афганістані – 0 чол. та сімей померлих в Афганістані – 13 чол.
9. Осіб з інвалідністю – 5349 чол.
10. Постраждалих від аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції ( ЧАЕС ):
11. Ветеранів праці – 9175 чол.
12. Повні кавалери ордена Трудової Слави - 3 чол.
13. Багатодітних сімей – 138 чол.
14. Дітей з багатодітних сімей (старше 6 років) – 157 чол.
15. Одиноких матерів – 73 чол.
16. Дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою – 82 сім'ї.
Як оформити субсидію через Інтернет
Заява та декларація для призначення субсидії можуть бути надіслані в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису.
Надіслати заяву та декларацію можна через сайт Міністерства соціальної політики України www.subsidii.mlsp.gov.ua
У разі отримання міськими органами соціального захисту населення надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк.
У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.
Сподіваємось, що така форма надання заяви та декларації для оформлення субсидій, стане в нагоді мешканцям Миколаєва.
Відповідальні особи з питань ВПО в управлінні соціальних виплат і компенсацій Інгульського району:
- з питань прийому документів для оформлення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання - Лагутенко Олена Миколаївна, заступник начальника відділу соціальних допомог та послуг тел. 58-61-20
- з питання взяття на облік ВПО - Бєсєдіна Наталя Анатоліївна, начальник відділу з питань ветеранів, внутрішньо перемішених осіб та пільгових категорій громадян тел. 58-61-69
До уваги осіб з інвалідністью в наслідок війни
Реабілітація дітей з інвалідністю (необхідні документи)
Новий вид тимчасової допомоги ''Дитина не одна''
Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі
Механізм надання послуг ВПО за допомогою мобільного застосунку Дія
Постанова КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб"
Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Інформація для внутрішньо переміщених осіб (допомога на проживання)
Зміни у призначенні допомоги на проживання та надання субсидій для ВПО
Оформлення державної соціальної допомоги одиноким матерям
Інформація для отримувачів субсидії та пільг щодо ринку природного газу
Субсидії на опалювальний сезон 2024-2025 років
Зразок заповнення заяви на субсидію
Зразок заповнення декларації на субсидію
Прожитковий мінімум на 2025 рік